|
|
|
Tanulás - az ismeretlenért való tudatos felismerni akarás önszorgalmas vágya.
|
|
|
|
A zseni oktatás nélkül olyan, mint az ezüst a bányában.
|
|
|
|
A zsenialitásnak megvannak a mga határai, a hülyeség azonban nincsen ilyen korlátok közé szorítva.
|
|
|
|
Az egyetem nem az a hely, ahova ötletekért megy az ember.
|
|
|
|
Ha könnyûnek találod azt, amit mások nehéznek, tehetséges vagy. Ha meg tudod tenni, ami a tehetséges számára lehetetlen, akkor zseni.
|
|
|
|
A zsenialitás - tudni valamit, anélkül, hogy megtanultuk volna, pontos következtetéseket levonni ismeretlen tételekbõl, felismerni a dolgok lelkét.
|
|
|
|
Annak, ha egy ember nem tart lépést társaival, az lehet az oka, hogy más ritmust hall. Hagyni kell, hadd lépjen arra a zenére, amit õ hall, bármilyen lassú és távoli is a dallam.
|
|
|
|
A karfiol nem más, mint káposzta, csak fõikolát végzett.
|
|
|
|
Az oktatás valódi célja, hogy felnevelje az emberekben a halhatatlanság magját, melyet mindegyikünk magában hordoz, és a lehetõ legszebbre és legynagyobbra nevelje a növényt, kihozza belõlünk mindazokat a képességeket, melyekkel Isten, a teremtõnk, felruházott minket.
|
|
|
|
A zsenialitás nem más, mint végtelen türelem.
|
|
|
|
|
|